Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

miercuri, 12 ianuarie 2011

Nu sunt antisemit,sunt ANTI-SIONIST!

”Ne-am atins de jurisdictie, de alegeri, de presa, de libertatea individuala, si mai ales de instructie si de educatie, care sunt pietrele unghiulare ale existentei libere. Noi am mistificat, am naucit si am corupt tineretul crestin printr-o educatie intemeiata pe principii si teorii pe care le stim ca false, dar care sunt inspirate de noi”.

(Protocoalele inteleptilor Sionului, Cap.IX, in ”Texte care au zguduit lumea”, Ed. Moldova 1995)

”Pentru a realiza dezintegrarea familiei, a sistemului de invatamint, deci a societatii in general, este primordial sa se incurajeze ”Libertatea Sexuala” la toate esaloanele societatii… Trebuie sa se reduca individul, deci masele, la obsesia satisfacerii instinctelor primare prin toate mijloacele posibile. Stim ca aceasta etapa reprezinta punctul culminant, dupa care intreaga societate va sfirsi prin a se surpa in sine insasi…”
(Documentul ”Planul rosu” in ”Protocoalele de la Toronto”- Serge Monaste, Ed. Samizdat, Bucuresti)

Doar pentru simplul fapt ca sunt impotriva unor oameni care se numesc pe sine "intelepti",dar care gandesc asa cum am expus mai sus asta nu inseamna ca sunt si antisemit.Dar nici nu pot sa-i aprob pe acestia pentru atitudinea lor contra crestinilor,fie ei evrei sau oameni de alta nationalitate.Prefer ca la batranete,daca voi ajunge acolo,sa nu ajung un astfel de "Intelept".Din acest punct de vedere,telul meu este doar acela de a ma desavarsi in intelepciunea crestina si nu cea sionista.De aceea nu sunt si nu voi fi nicicand antisemit.Nu am nimic cu evreii.Unul dintre artistii mei preferati este la origine evreu-Joe Dassin.Dar voi fi intotdeauna impotriva celor care lovesc in crestinism cu arme murdare. Niciodata nu am sa impartasesc ideile de mai sus si am sa lupt toata viata mea impotriva unor astfel de curente distrugatoare si aducatoare de pacat,pentru ca eu nu vreau sa sfarsesc prin surparea in mine-insumi a credintelor insuflate de spiritul in care am fost crescut si educat.Prefer sa umblu pe strada in hainele mele simple si zdrentuite,decat sa inchiriez hainele scumpe ale altora,iar pentru asta sa fiu nevoit sa frec pantofii acelora care mi le-au imprumutat cu camata.Iar daca la un moment dat voi avea ocazia sa educ pe cineva,ma voi folosi de propriile principii si-l voi educa asa cum stiu eu,adica contrar a ceea ce este scris mai sus!Pentru ca eu sunt impotriva educatiei SIONISTE.Eu sunt ANTI-SIONIST,deoarece sunt contra decaderii omului nascut CRESTIN.Eu sunt pentru ca acesta sa se mentina acolu unde ii este locul,adica la SUPRAFATA!

4 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

buna, multumesc pentru ideile pe care mi le-ai lasat in comentariu, si ma bucur ca ai facut ceva mai mult decat sa spui ca e frumos, si ca ai si crticat ceva pe acolo, adica rar intalnesc oameni care sa zica adevarul , sa spuna uite acolo ai gresit sau mai ai de lucrat si sa explice ceva:)
multumesc.
si, am sa incer sa muncesc mai mult:)

Lavinia Dance spunea...

hmm, stii ce ma gandesc? ca ar trebuie sa scrii tu povestea in locul meu:)
vad ca le ai intr-adevar:)
imi pare rau, abea acum am observat com-ul tau..
am sa tin cont de ce mi-ai zis
multumec>:D<

Lavinia Dance spunea...

multumesc pt tot ce mi-ai scris, am sa incerc intr-adevar sa privesc mai departe, si daca mai ai critici de adugat le astept cu placere, ca sa pot sa ma corectez acolo unde trebuie.


si ideea ta, sa vad daca am inteles bine, eu scriu un capitol tu scrii capitolul urmator, mi-ar palce sincer, daca e asa, daca nu am intels bine sa-mi spui, mi se pare ceva foarte interesant si cum imi plac lucrurile noi de ce as refuza?:) insa ceva nu-mi este clar..unde vom scrie aceasta poveste si legata de ce anume sa fie?

Mallynna spunea...

foarte interesanta postare :)