Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Baile din P16

Joi am trait un lucru amuzant din punctul meu de vedere.Dar in acelasi timp si foarte trist.Nu degeaba toata lumea injura baile din P16.Am simtit si eu pe pielea mea ce inseamna sa iti pierzi rabdarea si sa injuri de toate neamurile,mai ales ca astfel de momente sunt destul de rare in cazul meu.Obisnuiam sa-mi fac dus seara si sincer sa fiu,am gasit anul acesta mai mereu apa calda.Ce s-a intamplat anii trecuti este istorie.Joi insa am simtit nevoia sa fac un dus in timpul zilei.Asa ca mi-am luat cele de trebuinta si m-am dus la baia de la capatul holului de la etajul 4.Am intrat in cabina,am probat apa.Era calduta.M-am dezbracat si apoi am intrat la dus.Dupa nici un minut am sarit ca ars,dar in sens contrar.Am simtit cum peste trupul meu se revarsa o apa rece ca gheata.Am zis ca sa mai astept.Si am asteptat pana am inceput sa dardai de frig.Eram ud peste tot si cu urme de sapuneala pe mine.Recunosc ca la un moment dat mi-am iesit din minti si am scapat niste injuraturi groaznice de care si acum imi este rusine.Zic in sinea mea:Ma duc direct la 2.Acolo sigur o sa gasesc apa daca nu calda,macar călâie sa fie.Si asa ud cum eram,am imbracat halatul si am coborat 2 etaje.Ajungand la baie,grabit cum eram,am impins usa in urma mea.Dupa am intors privirea inapoi si am ramas stupefiat:Usa nu avea clanta din baie spre hol.Adica avea,dar cineva o smulsese,sau o taiase.Zic:Na,asta-i culmea.Acum mai raman si blocat in baie.Am incercat sa descui dar degeaba.Mi-am zis:Intai sa fac baie,poate da Domnul si vine cineva sa deschida.Ma gandeam sa tip-inutil insa,m-as fi facut de ras.Apoi intr-o fractiune de secunda m-am gandit sa-mi sun colegul de camera sa vina sa-mi deschida.Dar cu ce?Umilul meu telefon pe care urasc sa-l iau cu mine in alte momente mai importante,ce rost ar fi avut sa-l iau acum?Neavand alte solutii,am intrat la dus.Apa cand calda,cand rece si tot asa.Suportabil.Nu am mai injurat,alinandu-ma cu ideea ca sunt bune si dusurile cu apa rece pentru inima.Auzisem eu asta de la un prieten,un basarabean.Cand mi-era lumea mai draga,pac!S-a stins lumina si am ramas in intuneric bezna,desi afara era inca ziua.A trebuit sa ies din cabina gol si sa fac frumos cu manuta la senzor,ca sa-mi dea lumina.Apoi am continuat cu dusul.Cand sa ma imbrac si credeti-ma eram intr-un moment in care ma indeletniceam cu lenjeria intima,din nou surpriza:Bezna totala!Ce idioti aia care au proiectat sistemul de iluminare automata.Au vrut sa para inteligenti,dar au fost cei mai mari idioti!In Romania pana si dorinta de a face lucruri inteligente te impinge la idiotenii!Dar am trecut si peste asta.Acum era acum.Ajuns in fata usii cum sa fac sa o deschid?Dupa numai cateva clipe am gasit o solutie practica,inginereasca.Ce am facut?Ei,e secret.Secret de inginer.Pana la urma,a fost amuzant.Si la urma urmei,de cand nu am mai trecut eu prin astfel de peripetii?

2 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

am luat indiciul;))

Lavinia Dance spunea...

multumesc si eu:) si ma bucur ca ti-a palcut poezia.