Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

vineri, 16 martie 2012

Rugăciune

Doamne,dă-mi mie să întâmpin cu liniște sufletească tot ce-mi va aduce ziua aceasta.Dă-mi mie a mă lăsa în întregime voii Tale Sfinte,în tot ceasul zilei acesteia,povățuiește-mă în toate și mă susține.Orice vești mi-ar sosi în timpul zilei,ajută-mă să le primesc cu suflet calm și cu deplină convingere că în toate-i voia Ta cea sfântă.În toate vorbele si faptele îndrumă-mi gandurile și simțirile,în toate întâmplările neașteptate și neprevăzute,nu mă lăsa să uit că totul este trimis de la Tine.Invață-mă să fiu drept și înțelept cu fiecare om,pe nimeni să nu amărăsc,pe nimeni să răzvrătesc.Doamne,dă-mi putere să pot suporta osteneala zilei ce vine și să trăiesc tot ce-mi va aduce ea.Călăuzește-mi voința și pașii,invață-mă să mă rog,să nădăjduiesc,să rabd și să iert.Amin!

***- Nu vă răzbunați singuri iubiților,ci lăsați loc mâniei lui Dumnezeu,căci este scris:a Mea este răzbunarea,Eu voi pedepsi,zice Domnul.Nu te lăsa biruit de rău,ci biruiește răul cu binele.(Rom. 12;19-21).

Niciun comentariu: