Salvati Roșia Montană

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

joi, 2 octombrie 2008

Ce e cu talentu' asta...

Montesquieu spune despre talent ca este un dar pe care Dumnezeu ni l-a facut un secret si pe care noi il dezvaluim fara sa stim.Multi oameni sunt talentati,unii chiar au un talent extraordinar.
Spun despre mine ca sunt talentat la scris si nu vreau sa par un laudaros,deoarece m-as putea baza pe acele persoane care ar fi jurat ca eu dau la jurnalism daca n-ar fi stiut ca-mi propusesem de altfel un alt obiectiv,dar nu asta conteaza,pentru ca daca intr-adevar as avea acest talent,acesta nu constituie decat o arma ce ma ajuta sa zugravesc un tablou si mai clar care sa reflecte propriile perceptii asupra acestei lumi.Nu mi-am propus niciodata sa-mi castig existenta scriind,nu mi-am propus niciodata sa ajung jurnalist, am o anumita parere in legatura cu aceasta profesie.Dar despre jurnalisti si ziaristi voi vorbi altadata.Sa revenim la cea mai mare avere a omului si anume talentul.Da,recunosc,sunt un adept al urmatoarei maxime:"Ocrotitorii nostri cei mai siguri sunt talentele noastre"-Jules Renard.Ei bine,de ce imi place mie acest Jules Renard?Pt. ca el nu este deloc rautacios,ci un mare smecher deoarece el s -a gandit sa-i castige de partea lui si pe restul,adica pe cei aproximativ 70% dintre oameni spunand:"Daca as avea talent,as fi imitat.Daca as fi imitat,as deveni modern.Daca as deveni modern,m-as demoda repede.Asa ca mai bine sa n-am talent".
Oricum chestia cu talentul e de multe ori subiectiva si relativa.O data m-am laudat la o prietena ca am talentul de a compune mesaje de dragoste:chiar credeam asta la timpul respectiv.Ea se certase cu prietenul,nu stia ce sms sa-i trimita si m-a rugat pe mine sa compun unul.Desi am facut o pomisiune,n-am reusit sa o onorez,pt. ca pur si simplu nu stiam ce sa scriu:nu simteam nimic si daca as fi incercat sa simt ceva,chiar as fi fost ridicol...asa ca pas..."La naiba cu talentu' asta!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

bv ...knd ti ai deschis blog:O..pe curand o sa am si eun site/blog:)..salut
vasi;)